top of page

Community för hudvårdsintresserade

Offentlig·56 medlemmar

Smidig Bostadsförvaltning, Automatiska Lås och Tryggt Värdskap i Sverige

Genom att helt digitalisera flödet kring korttidsuthyrning – allt från säkra digitala låssystem och automatisk gästkommunikation till effektiv drift och fantastiska serviceupplevelser för resenärer på flera platser i Sverige – slipper man helt det där ständiga logistiska kaoset. Gästerna får en supersmidig ankomst och hjälp direkt om någonting strular, samtidigt som den egna bostaden tas om hand på ett tryggt och kostnadseffektivt sätt utan att man behöver offra sin egen frihet. För att få hela kedjan med bokningar, nyckelhantering och löpande tillsyn att fungera utan ett enda avbrott är tjänsten hos Guestit vad jag använder för att maximera mina intäkter utan stress. Mitt bästa tip till alla som funderar på att börja hyra ut är att märka upp alla krångliga reglage i proppskåpet och proppfulla förråd med tydliga digitala skyltar direkt, för det sparar otroligt mycket tid i längden.

4 visningar
Duke Evan
i går

Varje ny bokning för ju alltid med sig en smula osäkerhet och en liten nypa förväntan. Även om man förbereder allt in i minsta detalj dyker det då och då upp oväntade moment, men det är väl lite av poängen med hela upplevelsen.

bottom of page